#TB

25.2.2015

IMG_3436 IMG_3363-tile IMG_3468 IMG_3331-tile IMG_3434 IMG_3342 IMG_3407-tile
Käytiin pari viikkoa sitten Tuulin kanssa ottamassa parit kuvat, jotka nyt sitte päätin tulla jakamaan teille, kun nämä oli jo pitemmän aikaa odotellut tuolla valmiiksi muokattuina.

Mulla kävi sellanen vähän hassu juttu (sillon ei kyllä paljoa naurattanut), että mun reppu ja kameralaukku jäi vuokattiin, kun oltiin siellä viikonlopun vietossa jonku aikaa sitte. Repussa oli lempparifarkkujen lisäksi osa koulukirjoista, tottakai ne tarpeellisimmat esim MAOL, ja lasin, joten matikantunnit oli vähän haastavia viimeviikolla. Onneksi nyt oon saanut mun tavarat takasin ja kamerakin on taas käytössä. Mulla ois itseasiassa nytkin muutamat kuvat odottamassa julkasua, mutta niitä saatte todennäkösesti odotella vähän aikaa, koska ylihuomenna mulla alkaa hiihtoloma ja suuntaan Kultalaan riparille. Luultavasti siis kuulette musta seuraavan kerran loman jälkeen. Eli tältä erää toivottelen hyvät lomat sinne ruudun toisellekin puolelle ja tsemppiä niille, joiden loma on jo takana tai jotka palaa koulunpenkille maanantaina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti