WHASSUP?

2.2.2015

Heippa taas ihan älttömän pitkästä aikaa! Melkeen hävettää myöntää, että tää taitaa olla mun eka postaus tälle vuodelle, mutta ihan mun oma syyhän se on että en oo saanu aikaseksi tulla postailemaan mitään. Valittelut ja anteeksipyytelemiset jätän kuitenkin nyt tähän, ennen ku ehdin ees päästä vauhtiin ja sen sijaan, että luettelisin miljoonat syyt postaamattomuuteen koeviikosta liian moniin fyysisiin loukkaantumisiin, niin ajattelin kertoa teille kännykkäkuvien muodossa, mitä oon tehnyt viimeaikoina.

IMG_5407-tile
/Vuoden alussa oltiin muutama päivä vuokatissa ja käytiin sitte rinteessä jokapäivä. Laskujen välissä maistu kyllä nugetit paremmin ku hyvin! // Tuli niin hyvä fiilis kun pääsi pitkästä aikaa laskemaan! Harmi vaan, kun mun selkä ei oikeen tykännyt tosta lautailusta ja jouduin vikana päivänä jäämään mökille.. // Loman lopussa käytiin myös yhtenä päivänä Petran ja äitin kanssa oulussa kiertelemässä vähän alennusmyyntejä ja sieltä tarttukin pari kivaa juttua mukaan! // Kotimatkan maisemia kasitieltä /

IMG_5330-tile
/ Joululomalla käytiin myös parin päivän reissu Rovaniemellä ja oli niin ihana nähä näitä tyttöjä pitkästä aikaa! // Tottakai siinä samalla nähtiin myös pikkuserkkuja niinku aina ku käydään pohjosessa // Hypärieväät // #selfie /

IMG_6044-tile
/ Värjäsin tosi pitkän tauon jälkeen juurikasvun. Ihan pieniki muutos tuntuu joskus tosi piristävältä hiuksissa! // Vuoden ekasta kotiturnauksesta tarttu mukaan kaks voittoa! // Oon jotenki tykästyny pitämään tollasia "pikkutyttölettejä". En jaksa monesti millään suoristella hiuksia ja ne on luonnostaan sen verran taipusat, niin noi on tosi kivaa vaihtelua ja varmasti näkyy mun päässä jatkossaki // no words needed /

IMG_5599-tile
/ Kultalassa on tullu nyt vietettyä pari viikoloppua ekaks nuorten talvileirin mekeissä... // ...ja viimeviikonloppuna sitte riparilla isostelemassa // Tuolla meidän leirikeskuksessa on oikeesti maailman parhaat ruuat ja tuo kana ja riisi on ehdottomasti mun lemppari, enkä varmasti oo yksin tän mielipiteen kanssa! // Valmistautumassa illan sketseihin Tuulin kanssa! /

IMG_6059-tile
/ No se kuuluisa koeviikko.. // Oon menny oikeestaan kokonaan ilman meikkiä koulussa nyt pariviikkoa ja seki taitaa olla yks syy siihen, että kamera on pysynyt visusti jalustalla huoneen nurkassa. En nimittäin oikeen koskaan jaksa panostaa ulkonäköön, varsinkaan näin koeviikolla. // Ekan koepäivän "kouluruoka" tyttöjen kanssa // Onneks mulla on enää edessä huominen enkun koe ja sitte saanki sanoa hyvästit kolmosjaksolle ja koeviikolle! Ei nimittäin enää kauheena houkuttele tämä näky. /

2 kommenttia: