OLYMPUS PEN LITE E-PL5

10.5.2015

DSC_0002

Pari päivää sitten tämä uutukainen saapui mulle postissa ja en vieläkään pääse yli siitä kuinka pieni ja söpö se on! Tilasin siis uuden Olympuksen mikrojärkkärin tavallaan tuon edellisen D5100 tilalle. Kuitenkin tuo "oikea" järkkäri on mulla vielä kätettävissä, nimittäin se sai uuden omistajan mun siskosta. En olis kokonaan raskinut siitä luopua, mutta kuitenkin kaipasin vähän pienempää ja näppärämpää kameraa tilalle. päädyin sitten oikeestaan pitempään miettimättä noihin paljon kehuttuihin Olympus PEN mikrojärkkäreihin ja niistä tähän e-pl5 malliin ihan vaan siksi, että mun mielestä siitä löytyy mun tarvitsemat ominaisuudet ja hintakin oli sopiva. Myös toi vähän pidemmän polttovälin objektiivi, joka sisälty hintaan, oli tosi iso plussa ja tulee ihan varmasti käyttöön.

DSC_0011

Kamera on ollut mulla nyt kolme päivää, mutta en oo kauheesti ehtinyt vielä kuvailemaan. Pari hassua räpsyä sisällä ja melko huonossa valossa oon ehtinyt ottaa, mutta ootan innolla, että pääsen testailemaan tätä uutukaista vähän paremmissakin olosuhteissa. Kuitenkin nyt jo tää kamera on osoittautunut tosi näppäräksi ja käytännölliseksi pienen kokonsa ja helppokäyttöisyytensä ansiosta. Ehkä tän uuden kameran myötä mun postaustahtikin vähän paranee, koska kuvia tulee varmasti otettua enemmän, kun kamera on niin helppo ottaa mukaan!

DSC_0004DSC_0027


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti